And now...the end is near. - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Vincent en Nanja Giesbert - de Haan - WaarBenJij.nu And now...the end is near. - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Vincent en Nanja Giesbert - de Haan - WaarBenJij.nu

And now...the end is near.

Door: Vincent

Blijf op de hoogte en volg Vincent en Nanja

13 December 2008 | Argentinië, Buenos Aires

Hallo allemaal,

Dit is dan het laatste berichtje uit Argentinie. Het is over 12en hier, we zijn net terug van ons laatste avondmaal, een lekker drankje en een rondje door het microcentrum en het is nu dan toch echt afgelopen hier. Morgen om half 8 gaat de wekker, dan staan we op, gaan om de hoek ontbijten en pakken rond half 10 de bus naar het vliegveld. We vertrekken pas om 14.15 (bij jullie 17.15) maar je kan maar beter op tijd zijn.

We slapen weer bij de Nederlander waar we een maand geleden ook sliepen en hebben gister gezellig met z'n vieren gegeten. Hij en zijn vrouw zijn nu een feest aan het voorbereiden bij haar ouders voor haar vaders 60e verjaardag dus we hebben het huis alleen. Daarom hier nog wat foto's:

De foto's van Ushuaia: http://www.mijnalbum.nl/Album=DH4DZRLK
De foto's van BA: http://www.mijnalbum.nl/Album=CFXQJKLA
En deze hadden jullie nog te goed, El Chalten met de berg Fitz Roy: http://www.mijnalbum.nl/Album=48MPGKPB

Zodra ik thuisgekomen ben zal ik jullie nog even bijpraten over de terugreis en thuiskomst en dan is mijn aandeel hier klaar. Dan zal ik jullie niet meer lastig vallen met mijn wekelijkse verhalen. Mocht het je wel interesseren, en ook over hoe het nu verder gaat (huis, baan etc.) kijk dan op http://www.jonginthecity.nl Want zoals een aantal al weten schrijf ik sinds september wekelijks voor het Leidsch Dagblad en dat gaat nog tot aan augustus door. Dus mocht je niet genoeg van me krijgen, http://www.jonginthecity.nl

De koffer met souvenirs is ingepakt, de backpack staat klaar, ik ga slapen. Tot in Nederland!

Chau!

ps: aan mijn collega's, ik heb ontzettend veel zin in het welkomstetentje, bedankt voor jullie uitnodiging en tot volgende week!

  • 13 December 2008 - 09:40

    Marise:

    als je dit nog op tijd leest!! Hele goede reis!! In iedergeval een hele goede thuiskomst!! geniet van Nanja :)
    Ik hoop je snel te zien !
    kus!

  • 13 December 2008 - 10:06

    Daan En Toon :

    hey vin
    hele goede terugreis!! en lekker genieten van iedereen om je heen als je weer thuis bent....
    liefs daan en toon

  • 13 December 2008 - 10:52

    Nanja:

    Dit lees je toch niet meer ;): maar welkom thuis lieverd!!!! xxx Nan

  • 13 December 2008 - 15:58

    Els De Haas:

    Dank voor al jullie leuke berichten. Zo beleefden we al jullie avonturen mee. Ook prachtige foto's.
    Goede reis en behouden thuiskomst en tot ziens!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vincent en Nanja

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 31089

Voorgaande reizen:

09 Juli 2012 - 05 Augustus 2012

Rondreis oost Europa

11 Juli 2009 - 02 Augustus 2009

Op vakantie in Griekenland

25 Augustus 2008 - 14 December 2008

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Thuis

Landen bezocht: